بهترین نرم افزار حسابداری

برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری ، باید کمی صبور باشید و نرم افزارهای موجود در بازار ایران را بررسی نمایید.
 

بهترین نرم افزار حسابداری را می توان با کمی تحقیق و تفحص در بازار بدست آورد فقط نکته مهم و اساسی این است که از عبارت بهترین نرم افزار حسابداری معنی مقایسه و انتخاب بر اساس یک شرایط خاص پیش می آید.

مثلا به نظر شما بهترین کشتی گیر کدام است؟ اولین سوالی که پیش می آید اینه که در چه وزنی؟ در چه زمانی ؟ با چه معیارهایی؟ 

 

پس وقتی که صحبت از بهترین نرم افزار حسابداری پیش می آید باید اول معیارها را بسنجیم. آیا برای فروشگاههای کوچک دنبال بهترین نرم افزار حسابداری هستیم یا برای یک کارخانه صنعتی بزرگ؟

 

از نظر شما بهترین نرم افزار ، نرم افزاری است که کار با آن ساده است یا نرم افزاری است که امکانات بیشتری دارد؟ ایندو معیار با هم تا حدودی در تضاد هستند. زیرا نرم افزار ساده دارای امکانات کم و نرم افزار با امکانات زیاد پیچیده است.

 

یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار برای کسب و کارهای بزرگ ، از نظر ما نرم افزار حسابداری باتیس است. یعنی به نظر بنده،  جزء 10 نرم افزار برتر است. دلایل اینکه چرا بنده فکر می کنم که نرم افزار حسابداری باتیس جزء بهترین نرم افزارهای حسابداری بازار ایران است را در زیر می آورم تا شما خود قضاوت نمایید:

 

کامل بودن سبد محصول

در نرم افزار حسابداری باتیس سبد محصول کامل است. این نرم افزار دارای 7 حوزه و حدود 20 زیر سیستم می باشد . حوزه ها و زیر سیستم های این نرم افزار حسابداری را می توانید در لینک زیر مشاهده نمایید :

 نرم افزار حسابداری باتیس

در ضمن یک فروشگاه اینترنتی هم به نرم افزار حسابداری باتیس متصل است که اگر محصولات شما قابلیت فروش اینترنتی دارد می توانید از این فروشگاه اینترنتی هم استفاده نمایید.

نرم افزار حسابداری باتیس قسمت توزیع و پخش هم دارد و پخش گرم و پخش سرد را همزمان پشتیبانی می کند.

 

این مقاله به مرور تکمیل می شود. برای خواندن ادامه مقاله به سایت مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.